מעמדי עציצים ממתכת מבית נתיש – פלנטר

שמחים להציג את תת המותג החדש לשנת 2020 מבית נתיש – מעמדי עציצים ממתכת – פלנטר Planter.co.il
פלנטר נוצרה מתוך אהבה למתכת, עציצים וצמחים, על מנת להעניק לכל בית טאצ’ ייחודי. הכול החל כאשר ליר ביתו של ישראל עברה לגור בעיר הגדלה, לצד העציצים שלה, אך שהם נאלצו להידחק הצידה, ליר חיפשה אחר פתרונות אחסון דקורטיביים בדמוי מעמדים לעציצים וכך פלנטר נולדה.

היום קל מתמיד להכניס את הטבע אלינו הביתה, עם מעמדי העציצים לקיר, לרצפה ולתקרה של פלנטר. מעמדים אלו עוצבו ויוצרו בעבודת יד במיוחד, על מנת לענות על כל הדרישות שבית אורבני צריך ובניהן;

  • יציבות, עמידות וחזקה
  • אלגנטיות ואסתטיות
  • התאמה לכל תנאי האקלים – לגשם, לחות ושמש קיצוניים
  • החזקת משקלים כבדים
  • התאמה לתלייה על גבי מגוון משטחים

כל אלו ועוד מקבלים מענה הולם באמצעות מעמדי העציצים הדקורטיביים של פלנטר.  אנחנו בנתיש נותנים דגש לפרטים הקטנים ביותר, מתוך רצון עמוק להעניק לכל לקוח את המיטב, כך שנוכל לפגוש את המוצרים שלנו גם אחרי 30 שנה כחדשים. עמידות מבחינתנו היא מעל הכול. לכן נתנו דגש על שימוש בצבעים איכותיים מסוג אפוקסי-דו רכיבי, צבעי רכבים, במטרה למקם את מעמדי העציצים בגינה, במרפסת, מול הים, בחדר הרחצה, חדרים רטובים ויבשים כאחד. שמש או גשם לא מרתיעים אותם – להפך! הם מצפים לאתגר.

אנחנו בטוחים שהעציצים שלכם כבר מתרגשים מאוד לקראת ההתחלה החדשה שלהם, לצד מעמדי העציצים של פלנטר, מזמינים אתכם להתרשם מהקולקציה החדשה בחנות הדיגיטלית שלנו, דרכה ניתן להזמין באופן בלעדי את המוצרים, לכניסה לאתר פלנטר לחצו כאן.